BBDO Sarajevo

„The Work, The Work,

The Work“

osnov je poslovne filozofije BBDO agencije,

uz impozantan portfolio kreativnog oglašavanja.

Rad agencije obuhvata sve vrstekreativnih sadržaja

koji mogu dotaknuti potrošače i ojačati brand.

BBDO Sarajevo je

full service agencija

osnovana 2000. godine. Članica je BBDO Worldwide, najnagrađivanije mreže

advertising agencija u historiji reklamnog biznisa ijedne od najvećih u svijetu.

BBDO Worldwide postoji od 1928. godine i danas ima preko

15.000 zaposlenih u 289 agencija, u 81 zemlji.

U BBDO agenciji vjeruju

da su brandovi poput ljudi.

Svaki ima svoju priču i svaki zahtjeva jedinstven pristup, pun pažnje i strpljenja.

Zbog toga se svaki zadatak koji se postavi posmatra kao jedinstveni izazov na putu

da se bude bolji i uspešniji, kakozbog klijenata, tako i zbog same agencije.

Reference kojima se BBDO najviše ponosi

su klijenti i njihovi uspješni brendovi.

Rješenja koja nudi Agencija imaju prvenstveno cilj da “rade za brand“ i da zadovolje

iznimno visoke kreativne standarde. Ideje su tu da bi se razmjenjivale kako bi se

njihovim preispitivanjima dolazilo do najboljih rješenja.Da bi to bilo moguće,

timagencije je sastavljeni od veoma različitih, ali zrelih i talentiranih

individualaca, vrsnih profesionalaca i svestranih ličnosti.

Cilj BBDO Sarajevo agencije je

da se sa klijentima razvijaju partnerski odnosi

i da se do rezultata dolazi zajedničkim snagama. Bilo da se radi o internacionalnim ili lokalnim kompanijama,

pristup je isti. Ono što posebno čini sretnim, jeste činjenica da klijenti, gotovo bez izuzetka, ostaju s agencijom dugi niz godina.

Za BBDO je tonajbolja potvrda kvaliteta rada, ali i obaveza da agencija bude još bolja u godinamakoje dolaze.

Ključne riječi su povjerenje i poštovanje.One u sinergiji uvijek donose rezultat.